РКЕ: Зголемено отчитувањето на броилата - 95 отсто на тримесечно ниво, воведени нови мерки за подобра услуга

РКЕ: Зголемено отчитувањето на броилата - 95 отсто на тримесечно ниво, воведени нови мерки за подобра услуга

РКЕ: Зголемено отчитувањето на броилата - 95 отсто на тримесечно ниво, воведени нови мерки за подобра услуга
  • зголемен процентот отчитување броилата 95% тримесечно ниво ( 90% месечно ниво), таргетирани 10. потрошувачи последните години имале приговори поплаки врска фактури почната етапна телефонска комуникација – дел сетот активни мерки налог регулаторната комисија енергетика, водни услуги услуги управување комунален отпад (рке) презеде операторот електро дистрибутивниот систем електродистрибуција дооел скопје.
  • регулаторите напоменаа клучно првите недели јануари продолжи редовното отчитување, електродистрибуција информираа имајќи предвид овогодинешното искуство поплаките претстојните празници организирани вонредни екипи време празниците викендите вршат отчитување цел потрошувачите добиваат сметки реална, прогнозирана потрошувачка.
  • пресрет зимските месеци, иницијатива рке одржа координативен состанок електродистрибуција дооел, првите луѓе компанијата реферираа преземените мерки цел подобрување услугата воспоставување двонасочна комуникација потрошувачот, цел јакнење довербата, транспарентноста отчетноста.
  • наведува соопштението рке, регулаторите напоменале клучно првите недели јануари продолжи редовното отчитување, електродистрибуција информираа имајќи предвид овогодинешното искуство поплаките претстојните празници организирани вонредни екипи време празниците викендите вршат отчитување цел потрошувачите добиваат сметки реална, прогнозирана потрошувачка.
  • електродистрибуција дооел информирале 1 декември годинава, проширени дигиталните опции потрошувачите ставена функција новата услуга онлајн корекција фактура, мобилизирани вработените помогнат потрошувачите креирање кориснички профил.

Извори