Синергијата и промоцијата како клучни двигатели на креативниот туризам во руралните средини

обновено 19:05, 13.11.2025

Синергијата и промоцијата како клучни двигатели на креативниот туризам во руралните средини

Синергијата и промоцијата како клучни двигатели на креативниот туризам во руралните средини
  • настаните заклучија креативниот туризам економија приказни, негов развој потребна координација, промоција заедничка визија.
  • рамки скопската недела дизајнот ( 2025), настан прерасна есенцијална платформа визии прогрес креативните индустрии, взаемен бенефит културата економијата, меѓудругото, одржаа конференцијата развој туризмот работилницата креативен туризам, учество министри, експерти, локални иницијативи претставници туристичкиот креативниот сектор.
  • рамки конференцијата најавена учеството македонија експо белград 2027, комесарот александар велиновски претстави иницијалниот модел македонскиот павилјон – простор обедини природата, културата, гастрономијата туризмот современ концепт национална презентација.